پیش بینی امار فروش فوق العاده برای عنوان Red Dead Redemption 2
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
9:22
پنج شنبه 29 مهر 1395

 راکستار عنوان قسمت دوم ReD DEAD رو معرفی کرد.

 تنها یک روز از معرفی رسمی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و تحلیل‌گران میزان فروش آن را پیش‌بینی می‌کنند!

 red dead 2

قطعا تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) برای بسیاری از گیمر‌ها روز بزرگی بود؛ چرا که راک‌استار بالاخره در این تاریخ رسما بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی و اعلام کرد که این اثر پاییز سال آینده عرضه خواهد شد. حال موسسه تحقیقاتی Cowen & Company با انتشار بیانیه‌ای پیش‌بینی کرده که این بازی حداقل ۱۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. البته این گروه اعلام کرده که با توجه به موفقیت‌های نسخه اول و محبوبیت آن، این رقم کاملا جنبه احتیاطی دارد و احتمال اینکه فروش بازی از این رقم بیش‌تر شود، بسیار بالا است.

 

آخرین آماری که از فروش Red Dead Redemption در ماه فوریه ۲۰۱۲ ارائه شد، فروش این بازی را ۱۳ میلیون نسخه اعلام کرد. همچنین کمپانی Cowen & Company در ادامه بیانیه خود گفت که فروش جدید‌ترین بازی راک‌استار یعنی GTA V به ۶۵ میلیون نسخه رسیده است و همین امر هم نشان می‌دهد که بازی‌های این کمپانی محبوبیت بسیار بالایی دارند و در طی سال‌های گذشته، فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند.

 البته Red Dead Redemption 2 علاوه بر فروش بازی، قطعا از طریق بخش آنلاین جدید خود هم کسب درآمد خواهد کرد؛ بخشی که امتحانش را در GTA V پس داده و گیمر‌های زیادی هنوز هم قسمت چندنفره این بازی را تجربه می‌کنند و حتی برای خرید پول درون بازی، از پول واقعی استفاده می‌کنند.

 

Cowen & Company در بخش پایانی بیانیه خود هم اعلام کرده که از نظر آن‌ها، راک‌استار قصد داشت تا Red Dead Redemption 2 را در بازه زمانی آوریل و ژوئن ۲۰۱۷ (فروردین تا خرداد ۹۶) عرضه کند که این کار عملی نشده و عرضه بازی به پاییز ۲۰۱۷ موکول شده است. البته چنین خبری هنوز توسط راک‌استار یا کمپانی تیک‌-تو، رسما تایید نشده است.

 فعلا علاوه بر تصویری که دیروز از بازی منتشر شد، اطلاعات جدیدی پیرامون آن ارائه نشده است. ولی ساعت ۱۰:۳۰ روز پنج‌شنبه(امروز)، اولین تریلر رسمی بازی Red Dead Redemption معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود جزییاتی از بازی ارائه بدهد.

تریلر رسمی بازی  Red Dead Redemption 2

تریلر بازی را در لینک بالا ببینید.



تعداد بازدید از این مطلب: 212
aks35
بازدید : 212
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر